Czym jest trening siłowy ?

To taki rodzaj treningu beztlenowego czyli wykonywanego na wysokim

poziomie intensywności.

Możesz nim kształtować pośladki, brzuch, nogi, ramiona. Buduje silną i

estetyczną sylwetkę, poprawia parametry zdrowotne, wydolność i siłę.

Poprawia Twój mental.

Wielu z Was, nawet po ciężkim zajeździe wychodzi z sali z uśmiechem. To

dodatkowy profit aktywności. Regularnie wykonywana siłówka zwiększa produkcję “hormonów szczęścia”. Endorfiny biorą górę po wysiłku, czujemy się wtedy znacznie lepiej niż przed nim.

Trenując siłowo przyspieszamy przemianę materii.

Co za tym idzie ?

Jest nam łatwiej wejść w deficyt kaloryczny.

Mało tego, wykonując go na zwiększonych obrotach, możesz cieszyć się szybką przemianą nawet długo po.

EPOC to zwiększona konsumpcja po wysiłkowa tlenu, która odpowiada za ten stan. Trenując mocniej zaburzasz normalny stan ciała, a ono musi wrócić

do normalności.

Afterburn może trwać nawet do 36 godzin

Obciążenia ?

To sprawa indywidualna. Początki bywają trudne, zaczynaj małymi i dokładaj – regularnie co 2 tygodnie. Skupiaj się na technice.

Priorytet siła czy estetyka ?

Sa osoby które uwielbiają przewalać tony złomu. Rwać, wyciskać,

przepychać. Sprawia im to fun, sylwetka jest tylko wypadkową bicia

rekordów na kolejnych bojach. Im więcej na kiju, hantli, wózku tym lepiej, a

“Wszystko powyżej 6 powtórzeń to cardio “

Są też osoby które pilnują swojego odbicia w lustrze, proporcji, ostrości

mięśniowej. Nie przewalają tych ton żelaza, ale potrafią być artystami

swojego ciała.

Do której z tych grup należysz to już Twoja prywatna sprawa.

Grunt to znaleźć w tym swoją “zabawkę”. I czerpać przyjemność

Rób to co kochasz, rób to mądrze i zdobywaj szczyty.

Stawaj się codziennie lepszą wersją samego siebie, trening siłowy jest

cudownym narzędziem do tego.